Bernic forhandler nu klemrækker fra italienske Klemrækker fra Würth stelvio kontek

type cuu – type cpf  – type cpm til brug i bla Bernic DIN skinne kasser og DIN skinne boxe. De nye klemrækker er designet til moderne installation

programmet består af AC- og DC- klemrækker til elektronikindustrien og har tidligere været forhandlet at Hans Buch A/S.

DIn-Rail Enclosures - klemraekke-wurth-stelvio-kontek-bred[1]

Hoved produkterne er;

• Series 605/CUU

Stærk elevator klemrække passer til alle vores DIN skinne kasser.

5mm pitch

• Series 256/CPF

Stik bar kabeldel klemrække passer til alle vores DIN skinne kasser.

5,08 pitch

• Series 257/cpm

Stik bar print klemrække passer til alle vores DIN skinne kasser.

5,08 pitch

Klemrækker er designede Bernic nye modulkasser i M36 DIN-rail i 2-  12, modulers bredde. i fx smart Grid   og BUS styringer og decentraliseret automation. De nye klemrækker muliggør hurtig montage i DIN huse med en installationsbredde på 12,5 -2100mm.

Der findes mange varianter af Print klemmer og stilbare bare, høj volt og special klemrækker

Og kan forbinde modulkassen med flere print, fx i bernic modul opbyggede flexibelt serie 105 der giver mulighed for at udbygge DIN skinne kasserne for at give plads til fx store transformatorer og SUB D stik

Klemrækkerne kommer som standard i grøn eller grå og op til 36A se mere på https://www.bernic.net/enclosure-catalogue/series-605-256-257

Klemrækkerne og DIN skinne husene er også at finde på Bernic nye APP. Som giver mulighed for at download alle Bernic datablade offline og hurtigt finde de produkter man har brug for, men en simpel og intuitiv brugerflade.

Og på iPhone med en lille skræm kan man forstørre billede så man kan se alle detaljerne af klemrækkerne fra Stelvio Würth kontek ,  type cpf  type cuu – type cpm og Bernics modulhuse til DIN skinne montage, så man kan få den enklest mulige montage af sine DIN skinne produkter og lavest mulige omkostninger via fuldt flexibel løsninger med kunde designede og fræses smat borede huller til montage af forskruninger og klemrækker.

Appen findes naturligvis også til Android.

Når man ønsker at få forarbejdet monterings kasser er det vigtigt at man vælger bernic Din skinne kasser eller hus da der så findes standard fixture til bearbejdningen af monteringskasserne.

Bernic

Humlebækvej 45 – 3480 Fredensborg – Denmark